15. elokuuta 2012

Miten aika näin juoksee?

Lomalle sitten ihan oikeasti tulikin loppu ja koulu alkoi. Se on jotain uskomatonta. En käsitä vieläkään, että olen lukiossa, syksy lähestyy, kesä lopuillaan..mitä ihmettä? Elämäni nopeiten kulunut kesä tai oikeastaan koko vuosi. Tuntuu, ettei edes tehnyt paljon mitään, mutta toisaalta jotakin menoa ja tekemistä on kyllä täytynyt olla, kun tämä blogin kirjoituskin on niin vähälle jäänyt.  


Kesäloman viimeinen viikonloppu tuli vietettyä Mynämäessä kavereiden kanssa. Mulla ainakin oli tosi hauskaa ja mukavaa silloin ja ulkona oltiin tosiaan sellaiset 10 tuntia, ilta 7- aamu 5.^^ Tämän kuvan otin, kun olin lähdössä mökille viimeisellä lomaviikolla, mutta sama asu kutakuinkin oli päällä myös vikana viikonloppuna. Hame on melko uusi, ostettu Spirit Store:sta Olen aikalailla ihastunut siihen (; Ja maksoin siitä jopa huikeat 8,70€ !




Tämä kuva on joltain viime viikon päivältä, kun vietin aikaa kaverin kanssa. Paita Zara:sta hintaa en muista.






                    Ja ekan koulupäivän asu. Paita 24,95 Only. Farkut n. 20,00 Vero Moda.





Kynnet näyttää nykyään tämmösiltä. Niistä kaksi katkesi aika pahasti. Toinen, kun painin kaverini poikaystävän kanssa ja toisen tökkäsin vahingossa johonkin. Senkään takia en ole pitkään aikaan saanut niistä hyviä kuvia. Mutta aika hyvin ovat alkaneet kasvaa taas ja nyt kun muutkin on viilattu lyhyemmiksi, niin ne näyttää paremmalta.





                                 Täsä on lakat, jotka oon lähiaikoina kaupoista bongannu!





Niinkuin nyt varmaan kävikin ilmi, niin jonkun verran olen täsä shoppaillut. Muista kesän aikana kertyneistä uutuuksista voin myöhemmin lisätä kuvia. Alisa nyt pääasiassa se meidän 'Neiti Muoti' on ja mä taas edustan vaan omaa tyyliäni enkä ole niin perillä siitä, mikä nyt on pinnalla.
   Melko paljon kuitenkin molemmat kaikkea ostellaan aina, tänäänkin tein ihanan löydön, joka ei tosin liity ulkonäköön, mutta silti. 4,90€ Valintatalossa maksoi Sofi Oksasen Baby Jane, jonka olen pitkään halunnut lukea!



Oli pakko ostaa! Mun koulu alkoi tänään vasta klo. 10.00 ja kävin sitä ennen kaupassa. Kun tää heräteostos oli laukussa ja aikaa koulun alkuun noin tunti, niin istuin Mynämäessä kirkon lähellä olevassa mäessä nurmikolla ja luin tota kirjaa. Siitä tuli jotenkin todella rentoutunut ja ihana fiilis. 
   Mun uus koulu ei oikein tunnu olevan mun paikka, joten oli kiva aloitus aamulla istua lukemassa hyvää kirjaa ja katsellessa ihmisiä, jotka ajaa, kävelee ja pyöräilee ohi aamutuimaan. Toivoin koko ajan, että joku kavereista menisi ohi, mutta kaikki oli koulussa tai kotona vielä. Ei se haittaa niitä näkee myöhemmin!(: 

                  Saara~

2 kommenttia: